Politica de retur

Vrem sa fii multumit de produsele cumparate de pe rucsac-arctichunter.ro si speram ca acestea sa raspunda cerintelor tale! In cazul in care totusi ai nemultumiri legate de produsele cumparate, le poti returna catre noi.

Declaratia consumatorului cu privire la retragerea consumatorului din contractul la distanta poate fi trimisa comerciantului fara invocarea vreunui motiv, insa cu respectarea termenilor si conditiilor prezente, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul sau un tert indicat de catre acesta a receptionat produsul.

Legislatia in vigoare prevede urmatoarele: “Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform art.9 din O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

ART. 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. REVOLI S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.”.

Consumatorul isi asuma pe risc propriu expedierea produselor pentru care nu sunt indeplinite urmatoarele “conditii tehnice obligatorii”:

  1. Produsele trebuie sa aibe etichetele initiale intacte, sa nu prezinte urme de purtare sau de uzura si sa fie nedeteriorate din cauza actiunilor nepermise de manipulare, altele decat cele necesare stabilirii de catre consumator a naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor.
  2. Produsele trebuie sa prezinte “caracteristicile obligatorii” existente in momentul receptiei produselor de catre Consumator.
  3. Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele “elemente obligatorii”: factura de cumparare, ambalajul complet al produsului nedeteriorat sau rupt si orice documente/accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Consumatorul va expedia produsul catre comerciant prin intermediul serviciilor de curierat impreuna cu formularul de retur pe care te rugam sa il descarci prin click aici. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Iti vom inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data expedierii produselor returnate catre noi. Taxele de transport pentru retur vor fi suportate in intregime de consumatorul care solicita returul.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa office@rucsac-arctichunter.ro.
  • In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei.
  • Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti si poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire. O poti face fie prin email, fie pe whatsapp la numarul +40 771 171 099.

Atentie! Adresa mai sus mentionata in formularul de retur este punct exclusiv pentru receptionarea coletelor expediate prin curier. Nu se predau colete in mod direct de catre consumator comerciantului!